tisdag 8 maj 2012

Vad jag har gjort de senaste veckorna



  Jag har inte skrivit på ett tag, så jag ska göra en liten sammanfattning av vad jag gjort under tiden.
Jag har lärt mig ett nytt 3D program som heter Blender, det är ett open source program och funkar i stort sett likadant som Maya. Orsaken att jag ville prova detta var att en kompis rekomenderade det och jag hade strul med Maya licensen hela tiden. Jag tror inte det kommer ersätta Maya för min del men det var kul att pröva.


Jag har också gjort klart oas banan och gjort den sista banan. I den sista banan är man i en alien rymdsation som innehåller motgiftet. Såhär ser det ut på utsidan.
Jag har med gjort några modeller i Google sketchUp för att testa. Det var ganska värdelöst jämfört med Maya, men funkade helt okej




Meh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar