torsdag 15 mars 2012

Slut på en problem vecka!

Som ni alla kanske vet så har 2 i våran grupp haft stora problem denna veckan! min pyramid bana frsvan helt och hållet! och min kompis hård disk crashade! Men vi har tagit nya tag och börjat om igen för att kunna få ihop det som försvann igen. Själv så har min nya pyramid bana blivit lite bättre med grafiken och ser allmänt lite bättre ut! här får ni en försmak av hur det ser ut, men det är fortfarande mycket kvar att göra för att få samma resultat som innan.



Sen så har jag även bilder på den andra på började banan av mig! Stads banan

9 kommentarer:

  1. Ditt jävla videofy är fett spammigt... reklam över hela skiten.. kör youtube eller något..

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Vf insistera på att se amatörmässig ut?

      Radera
  3. En idé till om ni vill ha in mer detaljer nere i pyramiden. Alla gamla egyptiska målningar kan vem som helst använda fritt. Upphovsmännen dog ju för några tusen år sen. Dvs det är fritt fram att leta upp bilder på sådant och använda i spelet.

    SvaraRadera
  4. a bra idé ska ta och kolla upp det under nästa vecka och se om jag hittar något kul

    SvaraRadera
    Svar
    1. det går och svara på kommentarer exakt så som jag gör

      Radera
    2. Tvivelaktigt, kräver logik

      Radera