torsdag 15 mars 2012

Denna galna gruppen!

Denna veckan har varit en väldigt dålig vecka för gruppen. För mig har det gått bra har kunnat jobba på som vanligt förutom att planera med att fixa in allt på Henriks banna gick åt skogen så har jag kunna jobbat med tex. Meny istället och det har gått framåt.

Har stött på ett lite problem bara med våra hp drops som inte vill funka... får bara ett fel meddelande som säger att något om att det blir 0 :( men men går väll och lösa får kolla upp mer på problemet nästa vecka!

Annars har jag inte koll på vad jag ska jobba med nästa vecka men som denna vecka så hittar jag säkert något :)

2 kommentarer:

  1. Vad står det i er tidsplanering att du ska jobba med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. tror inte dom har någon tidsplanering... Spankys fel.

      Radera